Princess Princess: bebaskan aku....

Saturday 22 September 2012

bebaskan aku....


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

hari nie teringin plak nk update entry bru... biasanya jarang2 skali bru bka blog... hahhaahah... sory la kawan2... bz + xde ilham... hehehe
pg nie, aku nk luahkan apa yg aku rasa... sblum aku memulakan hari aku.. n aku hope sngat, hari nie lbih baik dr smalam... ^_^


pagi nie, aku rasa rajin sngat.. x tahu la knpa.. biasanya, punya la malas aku nk duk kat meja study nie, tapi hari nie.. lpas je solat subuh, terus aku duk kat meja nie.. tapi, mslahnya... aku sndiri x tahu nk wat apa.... hahahha
nk study... hmmm.... bleh jgk... so, jom buka buku.... bila dh bika buku 2.. fhm2 je lah.... tetiba je rasa ngantuk yg teramat sngat... untuk mgelakkan aku dri tido, so... aku online la... apa lg... hahahaaha masalahnya bila online nie.... aku susah nk off balik selagi aku x tgk wall dia.... (malu la plak rasa..huhhuhu) wlaupun aku gan dia dh xde apa2... tapi, bila aku ada mslah je.... aku tgk la pic2 dia... walaupun xbnyak dlm simpanan aku.. tapi, ckup untuk melegakan hati aku... kata2 dia bnyak bgi aku smangat... (walaupun dh berzaman dh dia berlalu... tapi, knangan dgn dia... Aku xbleh lupakan...) sbb 2 la smpai skrng aku single.... coz dia still dlam hati aku... aku dh cuba nk buang dia... tapi xleh... biar lah masa je yg menjarakkn aku dan dia... mungkin, itu lbih baik..



Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

No comments: