Princess Princess: serupa tapi x sama

Thursday 27 September 2012

serupa tapi x sama


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

korng mesti slalu dgr kn ayat nie.......

lelaki: perempuan nie mmg complicated...
perempuan: lelaki semuanya sama....

hehehhehe

btl x????

pernah x korng terpikir knpa bleh terbitnya ayat 2??

sedang aku renung... aku pikir... aku sndiri pun xtau.. hahhaha
tapi, aku tahu.. ayat 2 sbnarnya x bleh digunakan...
nk tahu knapa aku ckp mcm 2???



perempuan nie simple je sbnarnya.... tapi, disebabkan mereka ingin membuat diri mereka lebih dari orng lain... 2 yg menyebabkan mereka sukar untuk difahami..

lelaki plak x sama antara satu dgn yg lain.... kalau la smua lelaki nie sama, buat apa perempuan nie memilih untuk mencari teman hidup??? n kalau la smua orng berperangai sama... x meriahlah dunia nie.... 

hehhe..
:)


Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

No comments: