Princess Princess: mampukah aku???

Tuesday 16 October 2012

mampukah aku???


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

hai smua....
aku bru lpas tgk citer adam dan hawa tadi... episod yg aku tgk td scene time diorng g wat umrah kat tanah suci... Ya ALLAH... sungguh cntik... sungguh indah sekali mekah dan madinah.... tapi, mesti lagi indah bila kita sendiri dpat melihatnya di dpan mata... 

hnya dgn memandngnya dri jauh, air mata aku mengalir.. melihat betapa indahnya.... rindunya aku pada penghulu ku... rindu pada kegemilangan islam... 

setiap org ada impian.... mcm aku... aku punya impian.. salah satunya, aku nk bwk fmily aku d tanah suci... menunaikan haji... menziarahi kekasihku... yg dari dulu merindui umatnya.... terlalu mnyayangi umatnya... tapi, bila aku renung skng, 1 soalan bemain di kpala ku... adakh kita sekrng merindui baginda spertimana baginda sentiasa merindui kita???

impian aku 2 akn aku cuba tunaikan menjadi 1 knyataan... knyataan yg paling terindah dlm hidup aku... 
tapi, mampukan aku?? sempat ke aku???

Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

No comments: