Princess Princess: ...Group G...

Thursday 7 February 2013

...Group G...


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera



slama 5 sem aku 1 group gan korang.. aku nk mintak maaf lau aku ada buat korng smua sakit ati.. sama ada aku sgaja atau tidak... :)

5 sem mungkin blum cukup untuk kita smua knl antara satu sma lain.. tapi aku yakin, 5 sem nie ckup utuk mengeratkn siraturahim kita smua... daripada x  bertegur sapa, skrng kita dh bleh bergurau snda... dari pemalu, skrng kecoh 1 kelas... 

skang, kita dh nk smpai ke perhujung pertemuan.. biasa lah.. rencah kehidupan..
setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. setiap permulaan pasti ada perakhiran.. setiap ayat pasti ada noktah.. n yg sama wktu dgnnya... hehehhehe

kita bermula dgn sifar kenangan... n aku harap, kita dpt akhirkn dgn seribu kmanisan... knangan yg xkn kita lupa... smpai bila2.... 

......smoga apa yg kita impikan, mnjadi  1 realiti......





Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

No comments: