Princess Princess: blog yg berhabuk.. ×_×

Friday 25 July 2014

blog yg berhabuk.. ×_×


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Assalamualaikum smua....
Harap smuanya sihat di samping keluarga tercinta..
chewahhhh.... dah macam tulis surat cinta pulak.. hhahahha.. walaupun xde pengalaman menulis surat..
Xpe lah.. apa-apa pun, aku dah kembali di blog aku nie.. 
dah berhabuk dah aku tgk.. siap package sarang labah-labah lagi.. hahhaha.. korang ada???

Macam mana puasa tahun nie? Mesti smua dah excited kan sebab x lama lagi dah nk raya.Persiapan raya camne? Baju raya korang mesti meriah kan. Mana x nya, tahun lepas lagi dah siapkan. Hahhaha... betul x?. Ok, x kelakar.. +_+

baiklah.. sblum aku merepek lbih jauh.. aku sebenarnya nak  menyucapkan selamat hari raya kepada smua.. di kesempatan yang x berape nak sempat nie.. huhuhu.. aku nak mintak maaf kepada smua.. walaupun x knl dan x pernah knal.. apa slahnya kn kita mintak maaf.. x jatuh pun ego tu.. betul x??. 
 
Xtahu lagi bila aku akn update blog nie.. xtahu nk sembang apa.. ok lah.. pergi dulu.. sory kalau blog nie bosan.. :'(


Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

No comments: