Princess Princess: behind the smile....:)

Wednesday 7 March 2012

behind the smile....:)


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

korng fhm x ape maksud disebalik tajuk untuk entry kali nie???
kalau yg senyum2 tu, mesti fhm kn maksud dia...
ok la.. kita straight to the point je la k.. huhuhu

kali nie, aku nk kongsi satu cerita dgan korng smua...
aku ada seorng kwn.. dia baik sngt.. redha je dgn ape yg berlaku kat dia...
tapi, siapa yg tahu sbnarnya ape yg ada dlm hati dia...dia sedih ke, gmbira ke,.. kita x tahu.. yg kita hnya nmpk snyuman yg terukir kat wajahnya..

tadi dia ada citer kat aku sal dia jumpa ex dia dulu... skrng ex dia 2 dh ah orng lain.. aku tahu hati dia sedih sngat... tapi, saje je xnk tunjuk... aku respect r kat dia coz mampu terima smua 2...(klau aku la, tgh jln2 tetiba jumpa plak gan ex kita tgh bersama org lain, mmg hncur r hati aku..xde mknenya nk snyum2..hehheh)
tapi kawan aku nie, still bleh berbual, suka2 gan ex dia... aku tahu, masa 2 perasaan dia mcm dlm gmbr kat bwh nie...


di sebalik senyuman dia, terselik perasaan sedih yg xdpt ditaksir oleh org lain... xdpt terluah oleh kata2.. tapi dia tetap tersenyum.... tersenyum untuk meyembunyikan kesedihannya...

aku hrp, suatu hari nti, dia akn jumpa dgn seseorng yg mampu membuatkan dia tersenyum dlm hati dia... seseorng yg mampu buat dia tersenyum tanpa sedikit pun kesedihan dlm hati dia...


teruskan tersenyum duhai sahabat...
aku sntiasa ada disamping mu..
kawan2 mu sntiasa bersama mu..
family mu, x akn pernah meninggalkan mu..
hilangkan kesedihan mu..

p.s: aku suka pantun yg kau reka untuk aku..:)..hhehhe.. thanks..

cantik bagai itulah sifat dirimu,
sifat yg indah sukar dikata,
dalam hutan kita bertemu,
saling bersama berkongsi cerita.

sungguh kemas ayaman rotan,
dianyam seni dgn jari jemari,
dalam 3 hari menawan hutan,
pelbagai ilmu dapat dipelajari,
Terima Kasih Baca Entry Saya Yang Tak Seberapa Ini

2 comments:

Anonymous said...

memancing kembung dapatnya siakap,
dibawa pulang oleh bapaku,
terima kasih mampu ku ungkap,
sebagai tanda peghargaan diriku.

princess masya said...

sama2... sory la.. aku x pandai nk berpantun... huhuhu..